Torta 40. születésnapra (tej és tojásmentes)


Szerintem igazi csajos torta. Ha már mindenképpen muszáj 40 évesnek lenni ...

A "piskóta" recept itt olvasható. Ehhez a tortához két 30x40-es lapot sütöttem, mindkettőt dupla adag masszából. A krém 3 zacsi főzős vanília pudingból és 1 liter növényi tejből készült (amit 1,5 liter tejjel kellett volna elkészíteni a zacskón lévőutasítás alapján, tehát sűrűbbre főztem, mintha pudingot csináltam volna). Amikor a krém kihűlt habosra kevertem 250 gr Liga margarinnal. Ez került a torta belsejébe, és a cukormáz alá is. A torta közebébe 1 kg magozott meggyet tettem. A cukormáz receptjét itt olvashatjátok.










2 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett a tortád, gratulálok hozzá! Külön jó, hogy fázisfotókat is tettél fel.
    Nem derül ugyan ki a bejegyzésből, hogy ki volt a szülinapos, de isten éltesse sokáig!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen ! A jókívánságot természetesen továbbítom az érintettnek, akivel egykoron együtt majszoltuk a sportcsokit minden fizika óra előtt ... szolid 25 éve...te jó ég !!!

      Törlés