Uzsonnaötletek




Nekem gyakran okoz fejfájást, hogy mit csomagoljak a csemetéimnek uzsonnára a suliba. Persze gyakran kapnak klasszikus iskolai szendvicset - két kenyérszelet között egy harmadik...na nem, persze valami felvágott - de szinte ugyan olyan gyakran tiltakoznak is, ha ilyesmit adok nekik. Persze ha nagyon éhesek, megeszik azt is, de ha valami jópofát kapnak biztosabb a siker. Íme néhány ötlet, mai nálunk bevált:











alul buláta, felül teljes kiőrlésű 3 magos kenyér csíkokra vágva, néhány karika kolbász, sajt darabok (létezik növényi sajt is !) , desszertnek pedig kókusz forgácsok.

Íme egy gyümölcsös verzió  meleg napokra. Ilyenkor a bulátától jóllaknak ebédig, a gyümölcs pedig jobban esik, ha szépen tálalom.

Ez a verzió úgy született, hogy vacsorára húsgombócot ettünk. Persze nem ekkorákat - nem győztem volna kigolyózni őket .... :-) de a végén csináltam néhány ilyen apró fasírtgolyót is, ami pont elfért a gyerekek dobozában. Ketchupot csomagoltam mellé, és uborkát. A doboz aljában pedig ismét buláta. A blog szempontjából unalmas a sok buláta, de nem láttam még gyereket, aki ne imádta volna ezt a gyakorlatilag íztelen, de jópofán ropogós ételt.


Folyt köv...