Oldalas a Good Food Magazin receptje alapján


Ezt a receptet a Good Food magazin augusztusi számában olvastam. Természetesen ott pontos mennyiségek vannak megadva, de nekem egyrészt nem volt meg hozzá minden szükséges alapanyag, másrészt nem is igazán alkalmazkodtak a szükséges mennyiségek a konyhámban fellelhető alapanyagok kiszereléseihez... Ebből következően azután csak valami hasonlót alkottam, mint amit ott olvastam, azaz:



Hozzávalók:
1,5-2 kg sertés oldalas feldarabolva
1 konzerv hámozott paradicsom
1 dl vörös borecet
3 evőkanál sötét nádcukor
2 gerezd fokhagyma
1 fej vörshagyma
oliva olaj

Az olajban megpároltam a felkockázott vöröshagymát, egy percre mellé tettem a felaprított fokhagymát, majd az összes többi hozzávalóval (a hús kivételével) tovább főztem 20 percet. Ez után egy botmixerrel pürésítettem.

A feldarabolt oldalast beletettem egy tepsibe, öntöttem alá egy kis vizet, alufóliával letakartam, és 40 perc alatt 200 C-on megpároltam. Amikor már puha volt a hús, egyenként megmártottam a darabokat a szószban, és grill fokozatra kapcsolva a sütőt 20-20 perc alatt mindkét oldalukon megsütöttem őket.

Főtt kukorica volt a köret.